Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от gostenka Покажи съобщение
    Колега като караш ако е ДПФ-а трябва да ти е по мудна колата а иначе само тази лампа светка като се задръсти. Ако имаш възможност карай я 15мин над 3000 оборота да се изчисти. Моята прави понякога такива номера и като я задържиш на по високи обороти се изчиства а лампата загасва след няколко дни чак. Като я запалисх първоначално върви ли над 2500оборота? Но е хубаво да идеш да ти я прочетат там се вижда най-добре дава колко % е задръстен и ако имат програма ще ти пуснат едно сервизно регенериране и си ок. Ако това е проблема естествено.Но като се вземе предвид какви температури са навън и по колко време работят на място колите и ако си карал предимно в града бавно сигурно това ще излезе.
    Аз 3000 об/мин в момента посмъртно не мога да вдигна... Тя едва достига 2000 об/мин.
    Но наистина, докато все още е студена колата, като че ли се развърта до по-високи обороти... или поне до 2000 сякаш се развърта по-лесно. Колкото повече загрява обаче, толкова по-зле става динамиката й.
    Ако я изкарам на пътя и покарам на 2-ра предавка с 2000 об/мин за около 10-тина минути, дали сама ще стартира процедурата по регенерирането на ДПФ-а?
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • Не няма иска да се кара минимум 15 мин над 3000 оборота и като рашиш да го правиш гасиш чакаш 1мин после като я настапиш не я пускаш поне 15мин за да има ефект защото ако я пуснеш под 2000 оборота се осеща и веднага минава в авариен режим. Времето е гадно сега и ако питаш мен иди до някой сервиз да ти пуснат сервизна регенерация става за 10мин и няма да струва повече от 30,40лв. При мен като ми светне вадя я на магистралата и 30км я карам 190,200 после е като самолет.Но пак ти казвам иди да я прочете някой защото може и нещо друго да е да не си отвориш беля.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
        Аз 3000 об/мин в момента посмъртно не мога да вдигна... Тя едва достига 2000 об/мин.
        Но наистина, докато все още е студена колата, като че ли се развърта до по-високи обороти... или поне до 2000 сякаш се развърта по-лесно. Колкото повече загрява обаче, толкова по-зле става динамиката й.
        Ако я изкарам на пътя и покарам на 2-ра предавка с 2000 об/мин за около 10-тина минути, дали сама ще стартира процедурата по регенерирането на ДПФ-а?
        Каза ти се вече,човек неможе на тази кола да се прави диагностика във форума,не става.Закарай я в сервиз да я закачат на комп,сама ще си каже.Аз лично залагам на ДПФ или ЕГР.Изкарай колата малко на извънградско и я мъчи на 2-3 предавка с повечко газ,покарай както каза колежката поне 15-20 мин. така и ако не се оправи,бегай на сервиз.................
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Каза ти се вече,човек неможе на тази кола да се прави диагностика във форума,не става.Закарай я в сервиз да я закачат на комп,сама ще си каже.Аз лично залагам на ДПФ или ЕГР.Изкарай колата малко на извънградско и я мъчи на 2-3 предавка с повечко газ,покарай както каза колежката поне 15-20 мин. така и ако не се оправи,бегай на сервиз.................
          Колата тази сутрин принудително влезе в сервиз.
          Пътувайки към службата - пътя е все нагоре, държах оборотомера на 3000 об/мин, на 2-ра предавка, с умерена газ. Уви, по едно време взе да губи мощност и свалих на 1-ва и измина още 100-тина метра и спря. Работи само на място и се форсира мудно на място. Реша ли да тръгна - гасне. Изтеглихме я до най-близкия сервиз. Диагностиката показа - Филтър за твърди частици.
          Момчетата в сервиза решиха да свалят филтъра и да го почистят с пароструйка.
          Този вариант ще роработи ли?
          Има ли някакви тънкости, за които да внимаваме?

          Очаквам мнения и идеи.
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
            Колата тази сутрин принудително влезе в сервиз.
            Пътувайки към службата - пътя е все нагоре, държах оборотомера на 3000 об/мин, на 2-ра предавка, с умерена газ. Уви, по едно време взе да губи мощност и свалих на 1-ва и измина още 100-тина метра и спря. Работи само на място и се форсира мудно на място. Реша ли да тръгна - гасне. Изтеглихме я до най-близкия сервиз. Диагностиката показа - Филтър за твърди частици.
            Момчетата в сервиза решиха да свалят филтъра и да го почистят с пароструйка.
            Този вариант ще роработи ли?
            Има ли някакви тънкости, за които да внимаваме?

            Очаквам мнения и идеи.
            Ако го изчистят внимателно ще стане временно но имай предвид че няма да е за дълго Ако имате начин го нагрейте сериозно да изгори и извади саждите
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • Ако не го изчисти сама колата,най добре е наистина да се направи принудителна регенерация на място,иначе със водоструйка няма смисъл според мен.
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
                Ако не го изчисти сама колата,най добре е наистина да се направи принудителна регенерация на място,иначе със водоструйка няма смисъл според мен.
                Най-вероятно вече няма да може дори и принудително да се пусне регенерацията...Виждал съм такава затлачена,на която не пожела да и се пусне принудителната регенерация.
                Работата май върви на премахване
                Mercedes ML 63 AMG 07'
                159 TI 2.4JTDm SW 09'
                156 2.0 20V Turbo
                VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                  Най-вероятно вече няма да може дори и принудително да се пусне регенерацията...Виждал съм такава затлачена,на която не пожела да и се пусне принудителната регенерация.
                  Работата май върви на премахване
                  Не ми се вярва,ако е така щеше да е светнала отдавна,трябва да се опита с регенерация.Няма да е лошо колегата да каже на колко % е задръстен,щом виждат грешка на диагностиката трябва да виждат и това,по това ще се познае дали ще стане или не
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от me_to_u Покажи съобщение
                    Абсолютно същия, преди 3 дни. Не бях палил колата си от 3 месеца-> много разреден акумулатор, не успях да стартирам. След пълно зареждане и двукратно разкачане на "-" се оправи. Не се е появявала повече. Истината е в акумулатора...
                    А нещо друго трябва ли да се предприеме за консервиране на колата като не се ползва толкова дълго време?
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                      А нещо друго трябва ли да се предприеме за консервиране на колата като не се ползва толкова дълго време?
                      Да, да се засили към някой дере Наистина ли е въпрос, Бояне или само ме бъзикаш Лично аз, когато я оставя за известно време, моля баща ми да я припалва поне два пъти седмично, но се сещаш, че за акумулатора това не е достатъчно. Мислил съм да го махам, но той все пак човека си има и друга работа, да ми слага/сваля акумулатора постоянно. Трябва да сменям работата...

                      Comment


                      • Решение има! При продължителен период когато автомобила не се използва просто откачайте "–" на акумулатора и всичко ще е наред.
                        EX 156 1.6 TS

                        Comment


                        • Сериозно питам. От октомври съм я заврял в гаража и като се сетя й зареждам акумулатора. А питането ми е относно превенции срещу запушване /клеясване/ на дюзи, сухи цилиндри, ръждясали спирачни дискове и т.н. Едно време на старите коли като не ги карах дълго им сипвах по малко масло в цилиндрите през дупките на свещите, откачах акумулатора, резервоара поне до половина пълен и така.
                          Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                          Comment


                          • Момчета отговора в продължителното стоене на кола се крие в поддръжката на МотоциклетитеНали се сещате че моторите цяла зима си почиват Продават се устройства които се закачат на акумулатора и го поддържат до 6 месеца
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Момчета отговора в продължителното стоене на кола се крие в поддръжката на МотоциклетитеНали се сещате че моторите цяла зима си почиват Продават се устройства които се закачат на акумулатора и го поддържат до 6 месеца
                              Да има такива джажди,даже вече за по 20 кинта
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Да докладвам относно развитието по запушения филтър за твърди частици.
                                - в събота беше свалено гърнето, в което се помещава филтъра, а до колкото разбрах и катализатора. Оставихме го на автомивката за промиване с парострука.
                                След някой друг час, гърнето бе монтирано и колата си запали и заработи съвсем нормално. Дори ми се струва, че е по-безшумна работата на двигателя спрямо преди, а и "дърпа" от малко по-ниски обороти.
                                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                                Comment

                                Working...
                                X